Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z VII sesji Rady Miasta.
4.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5.
Sprawy samorządu mieszkańców.
6.
Wnioski i wypowiedzi mieszkańców.
7.
Informacja dotycząca przygotowania dróg na terenie miasta Zamość do sezonu zimowego 2024/2025.
8.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez Radnych Rady Miasta, Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, kierowników jednostek organizacyjnych miasta, osób zarządzających i członków organów zarządzających gminną osobą prawną oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Miasta.
9.
Sprawozdanie ze sposobu gospodarowania mieniem komunalnym za III kwartał 2024 r.
10.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
powołania Zamojskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu,
2)
wskazania przedstawicieli Rady Miasta Zamość wchodzących w skład Komitetu Rewitalizacji,
3)
przyjęcia dokumentu pn. „Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Zamość na lata 2012-2027",
4)
przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zamościa do 2030 r. (z perspektywą do 2040 r.),
5)
ustalenia wysokości stawek opłat za usuwanie pojazdów z dróg i ich parkowanie na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu w 2025 roku.
6)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok 2025,
7)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie miasta Zamość na rok 2025,
8)
ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Zamościu,
9)
wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej,
10)
wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2024 r.
11.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Zamość z pracy między sesjami.
12.
Wolne wnioski i wypowiedzi radnych.
13.
Interpelacje i zapytania.
14.
Komunikaty i informacje.